Weboldalunk használatával jóváhagyja a cookie-k használatát a Cookie-kkal kapcsolatos irányelv értelmében.
Menü
Ön itt jár: > >

GYIK

Gyakori kérdések

A GYIK-ban két témakörben találhatóak válaszok:

1. webshop használatával kapcsolatban,

2. termékekkel kapcsolatban.

WEBSHOP HASZNÁLATAKOR FELMERÜLŐ KÉRDÉSEK

1.1.  A VÁSÁRLÁSHOZ KÖTELEZŐ A REGISZTRÁCIÓ?

A vásárláshoz nem kötelező regisztrálni, a webshop használható vendégként is. A regisztráció csupán kényelmi szerepet tölt be, a későbbi lehetséges vásárlásokhoz. (nem kell újra minden adatot megadni)

1.2. HOL TUDOM SZEMÉLYESEN ÁTVENNI A RENDELÉSEMET?

A rendeléseket az aktuális WAMP Design Vásáron (helyszínek, időpontok a hírek menüpontban) vagy az átvételi pontunkon, előre egyeztetett időpontban van mód átvenni. Átvételi pont címe: 1111 Budapest, Bertalan Lajos utca 19.

1.3. RENDELÉSEMET FIZETHETEM UTÁNVÉTTEL?

Utánvétre sajnos nincs lehetőség.

1.4. A FUTÁRNAK FIZETHETEM A RENDELÉSEMET KÉSZPÉNZBEN/BANKKÁRTYÁVAL?

Nem, ez utánvételnek számít, amit nem áll módunkban elfogadni.

1.5. HOL FIZETHETEK KÉSZPÉNZZEL/BANKKÁRTYÁVAL?

Az aktuális WAMP Design Vásáron (helyszínek, időpontok a hírek menüpontban) vagy az átvételi pontunkon, előre egyeztetett időpontban, személyes átvétel esetén lehetséges. 

Átvételi pont címe: 1111 Budapest, Bertalan Lajos utca 19.

1.6. NAPKÖZBEN DOLGOZOM, HOGY TUDOM ÁTVENNI A RENDELÉSEMET?

Mindenképp olyan szállítási címet kell megadni, ahol a futár 9-17 óra között át tudja adni a csomagot Önnek vagy megbízottjának. Így a csomag kérhető akár munkahelyre vagy szomszédhoz, rokonhoz stb.

1.7. NEM TARTÓZKODOM EGÉSZ NAP A MEGADOTT SZÁLLÍTÁSI CÍMEN, EGYEZTETHETEK  A FUTÁRRAL?

A futárral nem lehet időpontot egyeztetni. De a szállítás napjáról, idejéről előzőleg értesítőt küld a megadott email címre. Az értesítő egy 3 órás időintervallumot tartalmaz. Ha a futár nem találja otthon telefonon keresni fogja.

1.8. NEM VOLTAM OTTHON, MIKOR A FUTÁR HOZTA A CSOMAGOMAT.

Ebben az esetben vagy telefonon próbálja keresni a futár, vagy másnap még egyszer megpróbálja kézbesíteni a csomagot. Ha ekkor sem jár sikerrel, a csomag visszaszállításra kerül ügyfélszolgálatunkra.

1.9. KÉTSZER VOLT A FUTÁR, DE EGYSZER SEM TALÁLT OTTHON. DE A RENDELÉSRE IGÉNYT TARTANÉK. HOGYAN KAPHATOM MEG?

Amennyiben a futár kétszeri próbálkozás után se tudta a csomagot kézbesíteni, az visszaszállításra kerül ügyfélszolgálatunkra. Az ismételt csomagfeladásnál dupla futár díjat számítunk fel, mert az ügyfélszolgálatunkra való visszaszállításnak és az újbóli feladásnak a díját kiszámlázzuk. Ezt előre utalással kell rendezni.

 

2. TERMÉKKEL KAPCSOLATBAN FELMERÜLŐ KÉRDÉSEK

2.1. AZ ALUMÍNIUM ÉKSZER MEGFOGJA A BŐRÖMET?

Nem, az alumínium nem fogja meg a bőrt, mint ahogy az ezüst vagy a réz ékszerek esetében előfordulhat.

2.2. AZ ALUMÍNIUM ELSZÍNEZŐDHET/OXIDÁLÓDHAT/FEKETEDHET?

Nem, az alumínium nem színeződik el, nem oxidálódik és nem feketedik. Előfordulhat bemattulás, amit okozhatnak testápló, parfüm, szappan egyéb kemikáliák.

2.3. FÉMÉRZÉKENY VAGYOK, HORDHATOK ALUMÍNIUM ÉKSZERT?

Az alumínium nem okoz allergiát. Szerelékeink elsősorban nemesacélból készülnek vagy réz alapú platinázottak, de minimum nikkelmentesek. Az extrém allergiásoknál viszont már a nemesacél is okozhat gondot, így 100%-ban nem lehet az allergiás reakciót kizárni!

2.4. AZ ÉKSZEREK SZÉLEI NEM VÁGNAK/SZÚRNAK/ÉLESEK?

Nem, az ékszerek nem okozhatnak ilyen sérüléseket. Az ékszereket nagy gondddal, odafigyeléssel kézzel csiszoljuk, kerekítjük, gömbölyítjük.

2.5. AZ ÉKSZEREK ELTÖRHETNEK VAGY DEFORMÁLÓDHATNAK?

Rendeltetésserű használat esetén nem sérülékenyek az ékszerek. Persze egy erősebb fizikai behatás, mint oda-vissza hajlítgatás esetén eltörhet az anyag, de ez már nem rendeltetésszerű használat, erre már garacia sincs! Kisebb ütés vagy eséstől sem sérülhet az anyag. Odafigyeléssel sokáig gyönyörű marad az ékszer!

2.6. AZ ALUMÍNIUM MENNYIRE KARCOLÓDHAT, SÉRÜLHET?

Rendeltetésserű használat esetén nem sérülékenyek az ékszerek. Persze egy erősebb fizikai behatásnál - például: baleset miatt - karcolódhat, horzsolódhat a felület. A garancia erre az esetre nem érvényes. De persze garancián kívül megpróbálunk segíteni. Vegye fel a kapcsolatot ügyfélszolgálatunkkal az info@zemse.hu email címen.

2.7. MENNYIRE NEHEZEK AZ ÉKSZEREK?

A termékek 1 és 2 mm vastag alumínium lemezből készülnek, így nagyon könnyűek még a nagyobb fülbevalóink is. (Könnyebb az átlag bizsuknál, réz-, és ezüstékszereknél)

2.8. TISZTÁLKODÁSNÁL (FÜRDÉS), KÉZMOSÁSNÁL LE KELL-E VENNI AZ ÉKSZEREKET?

Igen, mindenképp ajánlott, mikor bármilyen kemikáliát használunk, mint szappan, tusfürdő, parfüm, smink, alapozó, stb. Édesvizi strandolásnál (pl: tavak) szerelékmentes és egyéb felületkezelés nélküli (füstfólia, hologram, agyag, dekorgumi, bőr) ékszereinket lehet használni vízben is. De a vízből kijőve, előszőr enyhén nyirkos, majd puha száraz ronggyal át kell törölni, mert foltokban szárad. Sós tengervízben, illetve klóros vízben alapvetően nem teszteltük, ezért inkább ajánlatos levenni!

2.9. ROZSDÁSODHATNAK-E A TERMÉKEK?

Nem, az alumínium nem rozsdásodik!

2.10. HOGYAN TISZTÍTSAM AZ ÉKSZEREKET?

Előszőr enyhén nyirkos, majd puha száraz ronggyal át kell törölni, mert foltokban szárad. 

2.11. EGYEDI RENDELÉS KÉRHETŐ, PÉLDÁUL ESKÜVŐRE, AJÁNDÉKNAK?

Igen, vállaljuk egyedi rendelések teljesítését, figyelembe véve az alumínium határait és a rendelkezésre álló időt. Amennyiben ilyen igénye van, az info@zemse.hu email címre tud ajánlatkérést küldeni.

2.12. EGYEDI RENDELÉS KÉRHETŐ, CÉGES AJÁNDÉKNAK, CÉGES RENDEZVÉNYRE?

Igen, vállaljuk egyedi üzleti igények kiszolgálását. Egy darabtól-több száz, illetve több ezer darabig (persze ez idő függvénye is). Amennyiben ilyen igénye van, az info@zemse.hu email címre tud ajánlatkérést küldeni.

2.13. TETSZIK AZ ÉKSZER FORMÁJA, DE KÉRHETEM-E MÁS ANYAGBÓL, PL: RÉZBŐL?

Nem, kizárólag alumíniumot használunk alapként, de sokszor kombináljuk más anyaggal (agyag, dekorgumi, füstfólia, hologram, bőr), így nyitottak vagyunk anyagtársítás terén. Amennyiben ilyen igénye van, az info@zemse.hu email címen tud érdeklődni.

2.14. MENNYI GARANCIA VAN A TERMÉKEKRE ÉS HOGYAN TUDOM AZT ÉRVÉNYESÍTENI?

Termékeinkre a vásárlástól számítva, 6 hónap garanciát vállalunk. De garancián túl is próbálunk segíteni, mint például lánc javítása, szakadás esetén.A garancia érvényesítése történhet email-ben az info@zemse.hu-ra küldött levélben. Írja le nekünk a problémát, csatoljon egy fotót a sérült termékről. De a garancia érvényesítése történhet személyesen is akár a WAMP Design Vásáron (helyszínek, időpontok a hírek menüpontban), amit tudunk, a helyszínen megjavítunk.

2.15. FALIÓRÁT SZERETNÉK VÁSÁROLNI, DE NEM LÁTOM A HÁTOLDALÁT. HOGYAN TUDOM FELFÜGGESZTENI? HOGYAN TUDOM BEÁLLÍTANI AZ IDŐT? MILYEN ELEMMEL MŰKÖDIK? HOGYAN LEHET TISZTÍTANI? 

Az óraszerkezet úgy van kialakítva, hogy azon helyezkedik el egy kis akasztó, azzal lehet felfüggeszteni. FONTOS! Az időt, kizárólag a szerkezet hátoldalán található kerékkel lehet beállítani! TILOS az óramutatókat kézzel forgatni! Az óraszerkezetet 1 darab AA-s ceruzaelem működteti. Az óralapot egy nedves törlőkendővel a legegyszerűbb áttörölni, ügyelve az óramutatókra (vegye ki előtte az elemeket!) De áttörölhető előszőr enyhén nyirkos, majd puha száraz ronggyal is.

2.16. BETELT A SPIRÁLFÜZETEM. MOST ÚJAT KELL VEGYEK VAGY TUDOK VALAMIT KEZDENI A BORÍTÓVAL?

Újra lehet hasznosítani! Vigye el egy fénymásoló szalonba (MiniCopy), ahol fémspirálozást vállalnak. Ott spiráloztassa újra! A4-es sima fénymásoló papírt is lehet bele rakatni. Kérje meg, hogy a spirál vastagságának megfelelő mennyiségű papírt vágjanak A5-ös méretűre és ezzel töltsék fel a füzetet, azaz spirálozzák újra. Ez nem kerülhet többe, párszáz forintnál. A használt lapokat pedig el lehet tenni, ha fontosak.

AMENNYIBEN NEM TALÁLT VÁLASZT A KÉRDÉSÉRE, ÚGY VEGYE FEL VELÜNK A KAPCSOLATOT AZ info@zemse.hu EMAIL CÍMEN. IGYEKSZÜNK MINÉL ELŐBB ÁTFOGÓ VÁLASZT ADNI.

Keresés